loading...
شمس هشتم
سجاد مرتضي پور بازدید : 90 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (1)

شمس هشتم

امام رضا (علیه السّلام):
»مَن اعتَبَرَ أبصَرَ وَ مَن أبصَرَ فَهِمَ، وَ مَن فَهِمَ عَلِمَ.«
»هر که عبرت گیرد، بینا شود و هر که بینا شود، می‌فهمد و هر که فهمیده شود، دانا گردد«

((He who takes lesson becomes clear-sighted; he who is clear-sighted understands; and he who understands becomes wise))

میزان الحکمه، ح 22136

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نظری در تاریخ 1393/05/08 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا
من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام seda021.rozblog.com
دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون
موفق باشی
پاسخ : سلام دوست عزيز...
ممنون كه نظر دادي...
حتما بهت سر ميزنم، ناراحت نباش...
يا علي...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
چقدر دوست دارم لحظه ای رو که دستم را بر روی پرتلاطم ترین قسمت وجودم می گذارم و رو به گنبد طلایت می ایستم،
درون چشمانم حلقه ای ایجاد می شود و سلامی عرض می کنم
به خورشید هشتم…
*** آقا دلتنگتم … می شه بطلبی؟!
*** یا امام زمان میشه ضامنم بشی؟؟؟ آقا جان ضامنم شو امام رضا منو بطلبه.
***ضامنم میشی؟؟؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 922
  • بازدید سال : 5,873
  • بازدید کلی : 115,478
  • کدهای اختصاصی
    شمس هشتم