loading...
شمس هشتم
سجاد مرتضي پور بازدید : 51 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

امان از آتش

حاج سید محمد معروف به ابن الذاکرین درمورد مرحمت آن حضرت درباره ی زائرینش گوید:در مجلس ذکر مصیبت سیدالشهداء مردی به من گفت از بصره برای زیارت امام رضا(ع)به مشهد مقدس مشرف شدم یازده ماه توقف نمودم شبی درعالم خواب دیدم وارد حرم شده ام ودرجایی که اذن دخول می خوانند،ایستادم،امام (ع)را دیدم که برتختی نشسته وهر که وارد می شود امام(ع)به احترام او برمی خیزد وچند قدمی ازاو استقبال می کند تا او داخل حرم شود وآن گاه می نشیند .

من نیز وارد شدم ودیدم زائرین بعد از زیارت هنگام خروج ازحرم از درپایین پای مبارک بیرون می روند امام برروی تختی نشسته بود وروبروی او میزی وروی آن جعبه ای بود که درآن برگ های سبزی قرار داشت.

هر زائری ازحرم بیرون می رفت امام(ع) ازجای خود برمی خاست ویکی ازآن برگ های سبز را به او عطا می نمودو می فرمود:این را بگیر که این امان ازآتش است ومن پسر پیامبرم.


 

وصله:کرامات رضویه ،ج2،ص48

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
چقدر دوست دارم لحظه ای رو که دستم را بر روی پرتلاطم ترین قسمت وجودم می گذارم و رو به گنبد طلایت می ایستم،
درون چشمانم حلقه ای ایجاد می شود و سلامی عرض می کنم
به خورشید هشتم…
*** آقا دلتنگتم … می شه بطلبی؟!
*** یا امام زمان میشه ضامنم بشی؟؟؟ آقا جان ضامنم شو امام رضا منو بطلبه.
***ضامنم میشی؟؟؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 893
  • بازدید سال : 5,844
  • بازدید کلی : 115,449
  • کدهای اختصاصی
    شمس هشتم